Core Training Manual – angleški jezik

Kategorija:

$19.99

Jedro telesa mora za optimalno funkcioniranje telesa predstavljati več kot le izklesanost. “Six pack-i” oziroma “Radijatorji” so le površje, ki največkrat opozarjajo na slabo delovanje ostalih struktur jedra. Čas je, da klasičnim trebušnjakom dodaš prave vaje za core!

Opis

Ko govorimo o jedru telesa moramo poudariti, da jedro predstavlja bazo celotnega gibanja. Če ne moremo nadzorovati svojega centra ne moremo nadzorovati distalnih delov telesa. Telo se ravna po principu “Od proksimalnega do distalnega”, kar pomeni, da se napaka v centru hitro in še bolj izrazito odrazi pri gibanju okončin. V kolikor ti telo ne nudi ustrezne baze bo trpelo celotno gibanje. Povedano drugače; Streha se slej ko prej zruši, če opeke ne nudijo ustrezne podpore.

Core Training Manual kazalo:

  • Pregled anatomije pomembnejših mišic jedra
    • Potek mišic
    • Funkcija
    • Opredelitev pomembnosti
  • Osnove dihanja
    • Kako se prsni koš premika tekom dihanja
    • Aktivacija abdominalnih mišic – pomembnost izdiha
  • Stabilnost
    • Tipi stabilnost
  • Vaje stabilnost
    • Statične vaje
      • Anti-ekstenzija
      • Scapulotorakalni sklep
      • Anti-rotacija
    • Dinamične vaje
      • Anti-ekstenzija
      • Anti-rotacija
  • Vaje moči
    • Anti-ekstenzija
    • Anti-rotacija
  • Primeri vadbenih programov

 

Core Training Manual vsebuje:

  • Hiter in osnoven pregled anatomije in delovanje posameznih mišičnih struktur.
  • Uporaba respiracije za razvoj čvrstega jedra.
  • Opis smiselnosti vaj za jedro.
  • Več kot 130 vaj z opisom, slikovnim gradivom in progresivnim stopnjevanjem težavnosti.
  • Primere vadbenih programov različnih kategorij po težavnostnih stopnjah.

 

Core Training Manual je napisan v angleškem jeziku in je zgolj v elektronski izdaji.