Začni kar doma

Živijo!

 

Ali tudi ti raje treniraš doma kot v fitnes centru?

Občutiš, da ti vadba doma enostavno bolj odgovarja …

 

 

 

Ali pa si morda v fazi, kjer bi rad začel trenirati vendar enostavno ne veš kako začeti?

Vem, spraviti se v zagon zna biti mnogokrat muka.

Dolgo odlašamo in se največkrat zatekamo k izgovoru “Ah, spet nisem treniral ta teden. No dobro … bom začel v ponedeljek”.

In roko na srce tega ponedeljka ni cel mesec. Če pa že pride, pa naredimo zgolj tisti trening in potem pol meseca zopet nič.

 

 

 

Ampak recimo, da najdeš motivacijo in se odločiš trenirati doma. Kako ljude sploh začnejo? 

Največkrat pričnejo brskati po spletni strani YouTube. Ko najdejo vadbo ki jim ustreza (ponavadi je to video, ki ima največ ogledov), se preoblečejo v športno opremo, raztegnejo armafleks in pričej vaditi skupaj s telovadci na posnetku. 

 

 

 

Kje je tukaj problem?

Ti videoposnetki pogosto nimajo trening strukture in največkrat je njihov motor “Treniraj in švicaj na polno!”. 
Ne veš ali delaš vaje pravilno in na koncu si lahko narediš še več škode kot koristi. Nočem te strašiti vendar dejansko prihaja do tega.

 

Na ta račun (na žalost) sem pridobil kar nekaj novih varovancev, ker so jim prejšnje vadbe povzročile določena nelagodja (bolečine v kolenih, nelagodja s križom med počepanjem …).

 

S tem namenom sem se odločil oblikovati trening program, ki je strukturiran in hkrati osebo pouči o izvajanju vaj. 

 

Imenoval sem ga Reset Sistema – Home Edition.

Kaj je Reset Sistema - Home Edition?

Gre za sistem, ki omogoča izvajanje vaj doma.
Vse kar potrebuješ je stena, stol, knjiga, elastika, težja torba in kakšen armafleks.

Po vadbenem programu Reset Sistema – začetni vadbeni program sem prejel kar nekaj vprašanj, ali bom kaj podobnega naredil tudi za vadbo doma.

Moram priznati, da sem imel sprva nekaj pomislekov. Iskreno nisem vedel kako lahko oblikujem program za domačo uporabo, ne da bi pri tem prelomil svoje kriterije.

 

O kakšnih kriterijih govorim?

– Ljudje imamo različna znanja in izkušnje z vadbami. Posledično lahko vaje izvajamo na različne načine, kar pa ni vedno najboljše. Vadeči mora imeti odgovor na vprašanji ZAKAJ in KAKO izvajati določeno vajo.

– Ljudje smo v različni telesni pripravljenosti kar pomeni, da zna biti vaja hitro pretežka ali prelahka. Vadbeni program mora imeti za vadečega ustrezno težavnost.

– Program mora podpirati posameznikove cilje. 

Po razmisleku,
čečkanju na tablo
in popisanih listih,
je na koncu prišel na svet Reset Sistema – Home Edition.

 

Kaj je vsebuje?

  • 5 poglavij preko katerih izveš ključne stvari, ki jih moraš pri vadbenem programu upoštevati.

  • 8 tedenski (3x na teden) vadbeni program za domačo uporabo.

  • Vaje z različnimi variacijami, ki si se med seboj razlikujejo po težavnostni stopnji.

  • Aplikacijo v kateri je zapisan vadbeni program.

  • Glasovna navodila za izvajanje vsake vaje.

Kakšna je struktura treningov?

Cilji se skupaj z intenzivnostjo treningov skozi 8 tednov spreminjajo. 

V treningu boš naletel na:

  • Respiracijske vaje s katerimi postaviš svoj skelet v ustrezen položaj. Bolečinam v križu lahko rečeš “Adijo!” (za katere mimogrede ni kriv tvoj EMŠO 🙂 ) in pozdraviš brezskrbno igranje z otroci, zbujanje brez jutranjih neprijetnosti v sklepih ter v končni fazi pospravljanje hiše brez pritoževanja nad tem kako težko je ostati predklonjen.

  • Vaje za pridobitev mobilnost (da bodo mišice bolj sproščene).

  • Vaje za jedro telesa (“ABS OF STEEL” 🙂 ).

  • Aerobni – krožni trening (da hribolazenje ne bo več tako zahtevno).

  • Umirjanje, s katerim poskrbiš za nižanje negativnega stresa.

Kaj o programu meni Janja?

Kaj o programu meni Janja?

Vadbeni program je odličen. Vaje so razložene jasno in nazorno ter zelo dobro izbrane. Sama imam sicer že nekaj znanja in izkušenj na področju vadbe, ampak sem se o tem kako deluje moje telo veliko naučila. Izvedela sem kako lahko svoj že obstoječi trening še izboljšam. Vaje in posamezne položaje, ki so prikazani v videih uporabljam oz. jih dodam svojemu že obstoječemu treningu in zadeva gre super z roko v roki. Program pomembno izpostavi pomembnost ohranjanja položaja med prsnim košem in medenico, kar mislim da je pogosto spregledano in se temu ne posveča toliko pozornosti. Skratka, nimam pripomb, zagotovo je vredno denarja.

 Janja Kepec

Spoznaj tudi Sergejo, ki je našla mišice za katere sploh ni vedela, da jih ima :).

Spoznaj tudi Sergejo, ki je našla mišice za katere sploh ni vedela, da jih ima :).

S HFP vadbenim programom sem spoznala, da imam bistveno več mišic za katere sploh nisem vedela, da v mojem telesu obstajajo. Zelo mi je vseč natančna razlaga vsake vaje posebej in pri tem tudi poudarek na pravilnem dihanju, kar mi je definitivno prednost, saj pri izvedbi različnih vaj sama nikoli ne vem kako je potrebno dihati.

 Sergeja Kocjan

Kakšna je struktura treningov?

Cilji se skupaj z intenzivnostjo treningov skozi 8 tednov spreminjajo. 

V treningu boš naletel na:

  • Respiracijske vaje s katerimi postaviš svoj skelet v ustrezen položaj. Bolečinam v križu lahko rečeš “Adijo!” (za katere mimogrede ni kriv tvoj EMŠO 🙂 ) in pozdraviš brezskrbno igranje z otroci, zbujanje brez jutranjih neprijetnosti v sklepih ter v končni fazi pospravljanje hiše brez pritoževanja nad tem kako težko je ostati predklonjen.

  • Vaje za pridobitev mobilnost (da bodo mišice bolj sproščene).

  • Vaje za jedro telesa (“ABS OF STEEL” 🙂 ).

  • Aerobni – krožni trening (da hribolazenje ne bo več tako zahtevno).

  • Umirjanje, s katerim poskrbiš za nižanje negativnega stresa.

Kaj vsebuje?

  • 5 poglavij preko katerih izveš ključne stvari, ki jih moraš pri vadbenem programu upoštevati.

 

  • 8 tedenski (3x na teden) vadbeni program za domačo uporabo.

 

  • Vaje z različnimi variacijami, ki se med seboj razlikujejo po težavnostni stopnji.

 

  • Aplikacijo v kateri je zapisan vadbeni program.

 

  • Glasovna navodila za izvajanje vsake vaje.

Kaj pa cena?

Vadbeni program znese 57,99 €.

Ampak ta ti prinaša še nekaj bonusov.

Bonus 1

Pri nakupu prejmeš posebno kodo s katero lahko ogromno prihraniš pri nakupu vadbenega programa Reset Sistema – Začetni vadbeni program.

Bonus 2

Core Training Manual, ki na 135 straneh vsebuje več kot 100 vaj za jedro, ki se po težavnosti progresivno stopnjujejo.

Bonus 3

Vpis v zasebno Facebook skupino, ki velja za Reset Sistema skupnost. Tam se tedensko odgovarja na vsa zastavljena vprašanja, deli izkušnje in mnenja vseh uporabnikov.

Skupna vrednost vseh bonusov presega 70 €!

  • Ljudem, ki lahko trenirajo samo doma (npr. mamice z majhnimi otroki).

  • Začetnikom, ki ne vejo kako z vadbo začeti.

  • Ljudem z željo po začetku krepitvi telesa.

  • Posameznikom, ki jim fitnes iz določenih razlogov ne ustreza.

  • “Prižgati zaspane” mišice.
  • “Izklopiti” preaktivne mišice.
  • Okrepiti jedro.
  • Oblikovati telo v primeru ustrezne prehrane.
  • Izvedeti osnovne stvari o vadbi.

Trening se deli na 3 oziroma 4 dele (odvisno od tedna).

  • Respiracija (kjer skelet postaviš v ustrezen položaj).
  • Ogrevanje (vaje za mobilnost in aktivacijo).
  • Glavni del (vaje za jedro in krožni trening).
  • Zaključek (nižanje stresa preko umirjanja).

Vaje v glavnem delu vadbe vsebujejo različne variacije, ki si med seboj razlikujejo po težavnostni stopnji. Tvoja naloga je, da si izbereš tisto variacijo kjer lahko ohranjaš določen položaj in ob tem ne čutiš nobene bolečine.
Primer:
Počep vsebuje 3 različne variacije. Izbereš si tisto, ki jo lahko izvedeš pravilno in brez bolečin. 

Vadbeni program vsebuje 30 vaj. Večina vaj vsebuje različne variacije osnovne vaje, ki se med seboj ločijo po težavnostni stopnji.

Ne. Edini posebni pripomočki, ki jih potrebuješ so elastika, knjiga, torba, stena in armafleks :).

V temu napiši mail na info@hfp.si in denar se ti bo v celoti povrnil :).

Strive To Reach Further.