Splošni pogoji portala HFP so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
S portalom opravlja podjetje HFP, Domen Kocjan S.P. v nadaljevanju imenovan kot »ponudnik«. Splošni pogoji poslovanja vključujejo pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– Identiteto podjetja (ime, sedež in številko registra),
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta oziroma telefon),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
– dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene. Razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave,
– časovno veljavnost ponudbe,
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA PRODUKTOV
Pri podjetju se trudimo, da je raznolikost izdelkov čim večja. Cene veljajo za nakup preko spleta in vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja.

NAČIN PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– z nakazilom na TRR ponudnika po izdanem predračunu,
– preko sistema Paypal,
– preko plačilni kartic.

CENE
DDV pri izdelkih ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in imajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila. Kupec preko spletne strani sklene naročnino za vadbene programe. Vsakega prvega v mesecu bo kupec prejel elektronsko sporočilo o novem vadbenem programu

POSTOPEK NAKUPA
1. Kupec si na spletni strani hfp.si izbere poljuben program.
2. Naročilo sprejeto. Po oddaji naročil kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Kupec ima pravico v roku ene ure naročilo preklicati. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
3. Naročilo potrjeno. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Kupec se z nakupom programa zaveda tveganj in nevarnosti, ki se lahko pojavijo ob neustreznem izvajanju vaj.
4. Blago odpremljeno. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (po elektronski pošti info@hfp.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.


Kupcu se ob vračilu blaga vplačan znesek vrne na njegov TRR. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Avtorizacija kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine Forma Box vključno z imenom in priimkom, e-poštnim naslovom, kontaktnim telefonom, primarnim naslovom in naslovom za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno dokumentacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika.

KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

OBVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik na spletni strani ne uspe popraviti podatkov. V tem primeru, bo ponudnik kupca o spremembah obvestil in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci spletne strani. Pred objavo mnenj so ta pregledana in so v primeru zavajajočih podatkov ali žaljivosti zavrnjena.

MNENJA UPORABNIKOV

Podjetje se zaveda pomembnosti mnenj svojih uporabnikov, zato so vsa v celoti skrbno pregledana. Mnenja, ki jih kupci pišejo so del funkcionalnosti spletnega portala HFP. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda.
Ponudnik ima pravico vsebino uporabiti časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice prenaša na ponudnika.

PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru pritožbe se ta odda preko elektronske pošte info@hfp.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Podatki o podjetju:
-ime podjetja: HFP, Domen Kocjan s.p.
-sedež podjetja: Laze pri Borovnici 48, 1353 Borovnica, Slovenija,
-matična številka: 8347905000

Strive to reach further!