Splošni pogoji portala HFP so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
S portalom opravlja podjetje HFP, Domen Kocjan S.P. v nadaljevanju imenovan kot »ponudnik«. Splošni pogoji poslovanja vključujejo pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– Identiteto podjetja (ime, sedež in številko registra),
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
(e-pošta oziroma telefon),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi
storitvami in garancijami),
– dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem
mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene. Razvidno mora biti
prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave,
– časovno veljavnost ponudbe,
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg
tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi
ali službi za stike s kupci.
PONUDBA PRODUKTOV
Pri podjetju se trudimo, da je raznolikost izdelkov čim večja. Cene veljajo za
nakup preko spleta in vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja.
NAČIN PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– z nakazilom na TRR ponudnika po izdanem predračunu,
– preko sistema Paypal,
– preko plačilni kartic.
CENE
DDV pri izdelkih ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1. Cene
veljajo v trenutku oddaje naročila in imajo v naprej določene veljavnosti. Cene
veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila. Kupec preko
spletne strani sklene naročnino za vadbene programe. Vsakega prvega v mesecu bo
kupec prejel elektronsko sporočilo o novem vadbenem programu
POSTOPEK NAKUPA
1. Kupec si na spletni strani hfp.si izbere poljuben program.
2. Naročilo sprejeto. Po oddaji naročil kupec po elektronski pošti prejme
obvestilo, da je naročilo sprejeto. Kupec ima pravico v roku ene ure naročilo
preklicati. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o
statusu in vsebini naročila.
3. Naročilo potrjeno. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo
obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda in naročilo potrdi oziroma z razlogom
zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti
dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske
pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Kupec
se z nakupom programa zaveda tveganj in nevarnosti, ki se lahko pojavijo ob
neustreznem izvajanju vaj.
4. Blago odpremljeno. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca
tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi
in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
PRAVICA DO ODSTOPA OD
NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (po
elektronski pošti info@hfp.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba
navesti razlog za svojo odločitev.
Kupcu se ob vračilu blaga vplačan znesek vrne na njegov TRR. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito
prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik uporablja SSL
certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Avtorizacija kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnim preverjanjem
podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku
ponudnika.
VAROVANJE OSEBNIH
PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine
Forma Box vključno z imenom in priimkom, e-poštnim naslovom, kontaktnim
telefonom, primarnim naslovom in naslovom za dostavo, državo prebivališča, čas
in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila
(pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno
dokumentacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako,
da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno
protivirusno zaščito svojega računalnika.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo
le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
OBVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost podatkov, ki
so objavljeni na njegovi spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti
artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik na spletni
strani ne uspe popraviti podatkov. V tem primeru, bo ponudnik kupca o
spremembah obvestil in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega
artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci
spletne strani. Pred objavo mnenj so ta pregledana in so v primeru zavajajočih
podatkov ali žaljivosti zavrnjena.
MNENJA UPORABNIKOV
Podjetje se zaveda pomembnosti mnenj svojih
uporabnikov, zato so vsa v celoti skrbno pregledana. Mnenja, ki jih kupci
pišejo so del funkcionalnosti spletnega portala HFP. Ponudnik omogoča, da
mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo
pa jih ponudnik pregleda.
Ponudnik ima pravico vsebino uporabiti časovno neomejeno in za katerikoli
namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali
drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja,
da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in
komentarje ter da te pravice prenaša na ponudnika.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru pritožbe
se ta odda preko elektronske pošte info@hfp.si. Postopek obravnave pritožbe je
zaupen. Ponudnik se po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori
rešijo sporazumno.
Podatki o podjetju:
-ime podjetja: HFP, Domen Kocjan s.p.
-sedež podjetja: Laze pri Borovnici 48, 1353 Borovnica, Slovenija,
-matična številka: 8347905000
Strive to reach further!